Heb je een vraag, reactie of suggestie?
Wij helpen je graag verder.
Op werkdagen zit onze klantenservice van 09:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00 uur klaar om jouw email of telefoontje te beantwoorden.
Daarnaast vind je hieronder antwoord op de veelgestelde vragen.
Cadeaubonnen
Koop of controleer uw aangeschafte cadeaubonnen hier.
Algemene voorwaarden
Lees ook onze Algemene voorwaarden
Herroepingsrecht
Lees ook onze informatie over het retourneren van uw bestelling
Klachten
Lees ook onze informatie over klachten
Privacybeleid
Lees ook onze informatie over privacybeleid
Veelgestelde Vragen
- 1. Hoe kan ik bestellen?
Je kunt een bestelling plaatsen via onze website.
Het bestelproces in stappen:
- Plaats de gewenste artikelen in uw winkelwagen
- Klik op de button ‘Bestellen’ als je de artikelen in je winkelwagen wilt bestellen.
- Je krijgt een overzicht met je gekozen artikelen, hier kan je eventueel nog het aantal artikelen wijzigen.
- Maak je keuze tussen inloggen of bestellen zonder account.
- Vul al je gegevens in en/of controleer deze.
- In het overzicht kan je controleren of je bestelling, adresgegevens en verzendwijze kloppen.
- Kies een betaalmethode en rond de bestelling af.
- Je bestelling is afgerond. Je ontvangt een bevestiging via e-mail.
Als je geen artikelen in je winkelwagen kunt plaatsen, heeft dit vrijwel altijd te maken met het feit dat je internet browser geen ‘cookies’ accepteert. Cookies zijn voor ons noodzakelijk om te onthouden wat er in je winkelwagentje geplaatst is.
- 2. Ik heb geen bevestigingsmail gekregen
Direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Deze e-mail ontvang je doorgaans binnen enkele minuten. Zodra je na het plaatsen van je order de bevestigingspagina hebt gezien, is je bestelling bij ons aangekomen.
Door in te loggen kun je de status van jouw bestellingen altijd controleren op de pagina Mijn account. Ter controle mag je ook altijd even contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch via 0342 – 435 691
Helaas kunnen wij niet voorkomen dat je de bevestigingsmail in sommige gevallen niet ontvangt.
Mogelijke redenenen hiervoor zijn:
- Het e-mailadres is per ongeluk verkeerd getypt.
- De bevestigingsmail is door een spamfilter tegengehouden. Dan vind je de e-mail in de ongewenste mail.
- Het e-mailadres van nl-debihandelsonderneming.dev.sier.online staat tussen de geblokkeerde afzenders. Dit gebeurt helaas vooral bij e-mailadressen van Microsoft, zoals hotmail-, live- en outlook-adressen.
- 3. Wat moet ik doen als een artikel kapot/defect is ?
Als een artikel bij ontvangst van je bestelling kapot uit de doos komt, neem dan contact op met onze klantenservice, telefoon nummer 055-8434290 of mail naar: info@debicleaningproducts.nl We zullen het artikel zo spoedig mogelijk vervangen of je een andere gewenste oplossing bieden.
- 4. Wat is mijn herroepingsrecht?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@debicleaningproducts.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
- 5. Garantie
Ja, voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.
Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het artikel.
Horloges
Gangbaar is dat het uurwerk, de wijzers en de wijzerplaat onder de garantie vallen en dat reparaties hieraan kosteloos zijn binnen de garantietermijn. Reparatie is niet kosteloos als de schade door eigen toedoen ontstaan is.
Neem alsjeblieft altijd eerst contact op met onze klantenservice wanneer je twijfelt of het defect onder garantie valt. Wij helpen je dan graag verder.